سن فایل (snfile.com)

معرفی انواع فایل های علمی، پژوهشی،تحقیقات و ....

معرفی انواع فایل های علمی، پژوهشی،تحقیقات و ....

سن فایل (snfile.com)

برای مطرح کردن پرسش‌های جدید، احتمالات تازه، نگاه کردن به مشکلات کهنه از زاویه‌ای نو، نیاز به قوه تخیلی خلاقانه داریم. این امر موجب پیشرفتی واقعی در علم می‌شود.
آلبرت انیشتین

بایگانی










در عین حال به دلیل محدودیت منابع سطح الارضی در تأمین نیازهای آبی شهر تهران، از سال 1342 استفاده از منابع آب زیرزمینی تهران آغاز شد و امروز بخش قابل توجهی از نیاز آبی شهر به ویژه آبیاری فضاهای سبز و باغات، کشاورزی و نیز شرب از طریق چاه های حفر شده در داخل و یا خارج از شهر تأمین می شود. ^ ادامــــــــــــــه‌ی توضیحات از بالای صفحه ...

تهران چقدر آب می نوشد؟ - شبکه خبری العالم


Oct 6, 2017 - در حال حاضر ۲۲ درصد از آب مصرفی استان تهران از سدها، ۲۰ درصد از روان‌آب‌ها و ۵۸ درصد از آب‌های زیرزمینیتامین می‌شود.

آب‌های زیرزمینی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد



آب‌های زیرزمینی به آب‌هایی گفته می‌شود که در لایه‌های آب‌دار و اشباع زیر زمین تجمع پیدا کرده‌است. این آب‌ها فقط حدود ۴ درصد از مجموعه آب‌هایی را که فعالانه در چرخه آب‌شناختی دخالت دارند، تشکیل می‌دهد. با این وجود حدود ۵۰ درصد جمعیت دنیا از نظر آب شرب متکی به همین آب‌های زیرزمینی هستند.

وضعیت نگران‌‌کننده آب‌های زیرزمینی تهران - روزنامه دنیای اقتصاد



Dec 16, 2017 - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران از برداشت سالانه بیش از 2.7 میلیارد مترمکعب از منابع آب زیرزمینی دشت‌های این استان خبر داد و گفت:پیش‌بینی می شود در پایان سال آبی جاری ورودی سدهای تهران 306 میلیون مترمکعب کاهش یابد.

[PDF]جغرافیای طبیعی استان تهران منابع آب استان تهران »وَ جَعَلۡنٰا مِنَ ال



آب های زیرزمینی تهران

منابع آب زیرزمینی

وضعیت منابع آب زیرزمینی تهران

منابع آب تهران

منابع تامین آب آشامیدنی

منابع تامین آب تهران

آبهای زیر زمینی تهران

چشمه ها و قنات های تهران

دشت ممنوعه در تهران

نظرات  (۲)

نرم افزار حسابداری شرکت حمل و نقل:

مهم‌ترین نکته در شروع هر کسب‌وکاری اطمینان از انجام صحیح امور حسابداری و مالی است.
بخش حسابداری هر شغل حرف اول را در بقای آن حرفه می‌زند.

همان‌طور که می‌دانید حرفه‌ی حمل و نقل و باربری نیز مانند سایر مشاغل ماهانه دارای انواع هزینه‌ها، برگ خریدها و  اسناد مالی مربوط به صدور بارنامه‌ها می‌باشد.
ازآنجایی‌که اصول ثانویه‌ی حسابداری در برخی مشاغل با یکدیگر متفاوت است ، بنابراین این حسابداری  نیز با سایر مشاغل دارای تفاوت‌هایی می‌باشد.

هر بارنامه یک سند حسابداری:

هر شرکت حمل و نقل و باربری ماهانه تعداد زیادی بارنامه صادر می‌کند ، که  هرکدام از این بارنامه‌ها نوعی سند حسابداری برای شرکت حمل و نقل به شمار می‌رود که در پایان ماه باید تمامی آن‌ها بررسی و وارد سیستم حسابداری شرکت شوند.

هنگامی‌که تعداد بارنامه‌های صادره در طول یک ماه از یک تعدادی فراتر می‌رود واردکردن اطلاعات آن‌ها به‌عنوان یک سند حسابداری در حسابداری شرکت‌های حمل و نقل کمی سخت و زمان‌بر می‌شود.
نرم افزار حسابداری دیجی باربری با فراهم کردن امکان ثبت هر بارنامه به‌عنوان یک سند حسابداری، در سیستم حسابداری شرکت و حمل و نقل  بار سنگین ثبت ماهانه بارنامه‌ها در سیستم حسابداری را  از دوش کارکنان بخش حسابداری شرکت مای حمل و نقل برداشته است.

ثبت خودکار بارنامه‌ها:

نرم افزار دیجی باربری یک نرم افزار مخصوص حسابداری شرکت‌های حمل و نقل است.
ویژگی مهم این نرم افزار امکان اتصال آن به سیستم ثبت و صدور بارنامه می‌باشد.
به این صورت که دیگر نیازی نیست تا بعد از هر بار ثبت بارنامه مجدداً آن را به‌صورت دستی وارد نرم افزار حسابداری خود کنید.
نرم افزار حسابداری دیجی باربری بااتصال به شبکه‌ی صدور بارنامه کشور تمامی اطلاعات مربوط به هر بارنامه ثبت‌شده توسط شرکت شمارا به‌صورت خودکار در اکانت شرکت حمل و نقل شما در نرم افزار دیجی باربری ثبت می‌کند.

 

https://digibarbari.ir/%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%ad%d9%85%d9%84-%d9%88-%d9%86%d9%82%d9%84/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی